יום שני, 14 באפריל 2014

A Crush of Purple

שלום קוראים אהובים (אם עוד נותרו כאלה), אני יודעת שעידכוני אינם תכופים כפי שהייתי רוצה, אבל זה הכי טוב שלי עם הזמן העומד לרשותי, אז אני מקווה שתישארו ;)

את הפוסט הזה אני מתכננת כבר זמן רב.
מאז שנודע לי (אי שם ב2011 אחרי המכינה של לימודי העיצוב) שיש חבורה מצומצמת מאוד של אנשים שקובעים אילו צבעים יהיו טרנדיים ואופנתיים בכל עונה, וכולנו הולכים אחריהם כעדר, כל העולם התחבר לי בראש.
#אילומינטי
הרי ברור שטרנדים באים מאיפושהו.
הצבעים נקבעים כשנה מראש בפגישות סודיות בהחלט, ואת סיכומי הפגישות האלה קונים כל אלה המתעסקים בצבעים (בתחומי אופנה, איפור, פרחים, טקסטיל... וכו') ומקבלים השראה לצבעים ולטרנדים אותם הם יציגו בקולקציות הבאות שלהם.
כל הנושא הזה ריתק אותי מאוד,
ומאז אני עוקבת אחרי חברת PANTONE - ואחרי הצבעים שהם מכתיבים לנו בכל עונה, כי בין אם נרצה להישאב לזה ובין אם לא, הצבעים האלה יעטפו אותנו בכל אספקט של החיים, אז עדיף להצטרף אליהם מאשר להילחם בהם ;)

מעבר לצבעי העונה, נקבע גם "צבע השנה", והשנה הוא נקבע להיות Radiant Orchid.

(התמונה הרשמית מהאתר של פנטון. הוספתי דוגמא של הצבע עצמו, עם הקוד שלו למעצבים שבניכם, כדי שתקבלו מושג יותר טוב.)

הצבע הזה הזכיר לי נשכחות והצית גחלת כבויה בליבי. בתור ילדה, הצבע האהוב עלי היה סגול. סגול, סגול, סגול בכל מקום.
עם השנים, הבנתי שיש צבעים שונים שמתאימים לדברים שונים בחיים והסגול גם לא היה אופנתי יותר ואיכשהו חלף מהעולם, אבל תמיד נשארה לו פינה חמימה בליבי, למרות שהיום קשה למצוא אצלי משהו סגול בחדר.
מה גדולה הייתה שמחתי, שצבע האהוב עלי חוזר להיות במרכז העניינים, ובטח נראה אותו הרבה השנה.
עם שמחה גדולה בליבי התחלתי להסתובב בחנויות ולרכוש סגול מכל הבא ליד.

כמובן שארצה לחלוק איתכם את הדברים האלה, אחרת, למה אני קונה אותם? ;)

האמת שהלכתי לחפש לי צ'אבי סטיק סגול של קליניק, שאזל במלאי באותו יום, והמוכרת החביבה הציעה לי לנסות את הJUST BITTEN של רבלון, שרציתי לנסות כבר מזמן, אז הלכתי עליו. לגוון קוראים CRUSH.
הצבע במציאות קצת יותר סגול ופחות אדום, יש לו קצת ריח של מנטה (אני אוהבת!), תמיד כייף לשים שפתונים בצורת עיפרון, אני אוהבת את איך שהוא נראה עלי (אמרו לי שמבגר אותי קצת, נחמד לימים בהם לא בא לי שיבקשו ממני תעודת זהות בגילי המופלג). אני משתמשת בו יותר לערב ולא להיום, הוא לא מייבש את השפתיים, עמיד מאוד מאוד ומשאיר סטיין מכובד בהחלט :)
הוא עלה לי במצבעים כ40 ש"ח, ושווה כל אחד מהם :)


עוד מוצר סגול עם שם זהה, הוא הבושם של אמריקן איגל. מרגע שהם הגיעו לארץ עברתי לקנות בגדים כמעט ורק שם (בעיקר ג'ינסים), ובזמן האחרון גם התלבטתי בין שני בשמים, "Crush" ו "live". לאחר התלבטויות ארוכות כשהחלטתי לקנות את הLIVE - הוא אזל בחנות.
OH WELL, אמרתי, וקניתי את הקראש. ואיזה מזל שטסטרים לפעמים מזייפים, כי הבושם הזה כל כך מעולה! הוא רענן, הוא הדרי (יש מילה כזאת?), פשוט מזכיר לי אביב-קיץ טבע וחופש, ג'ינסים פרחים ושדות בדמדומים, ככ מושלם לתקופה זו של השנה.

הוא עלה 169 ש"ח במבצע, המחיר המלא הוא 200 ש"ח.
50 מ"ל של ODP (למרות שנראה לי שהוא ODT, אבל זה מספיק לגמרי בטמפרטורות האלה).
אני משתמשת בו כמעט כל יום, ומקווה מאוד שלא יפסיקו למכור אותו, ושיביאו גם את שאר הסדרה לארץ ;)


לפני כחודש זכיתי בפעילות של גלוסיבוקס, והוזמנתי לאירוע קטן של YSL, באירוע היו מלא בלוגריות ושלל נשים מטופחות. שם הסבירו לנו על המוצרים, והמאפר הראשי של המותג גם איפר את מי שנפשה חפצה בכך.
נמרח עלי איפור רב ויוקרתי, אבל הדבר שהכי הכי אהבתי היה השפתון הזה. ואני שונאת שפתונים בדרך כלל.
הוא מתייבש מהר והוא לא דביק ומציק, נותן צבע ממש ממש יפה עם שלל מולטי גליטרים ורודים וכחולים שלוכדים את האור בכל מיני צורות יפות :)
אם שמים שכבה אחת הוא די עדין, ואחרי 2 הוא יותר מורגש. הוא גם משאיר אחריו סטיין ממש יפה וטבעי (עד כמה ששפתיים סגולות יכולות להיות טבעיות). בקיצור השפתון הכי מיוחד שיש לי :), מומלץ מאוד!
הוא עלה לי כ140 ש"ח באירוע ההוא עם כל מיני מבצעים, וגם קיבלתי שלל מתנות ודוגמיות על הרכישה :)


קנייתי הראשונה במאק, כה מרגש :)
אני בדרך כלל לא קונה בחנויות כאלה, כי כמו שקוראותי הוותיקות יודעות אני די חדשה לעולם המרגש של האיפור, אז בינתיים הגבלתי את עצמי לסופר פארם ולאינטרנט, כי תכלס... זה די מביך להיכנס לחנות של איפור מקצועי כשלפני חצי שנה לא ידעתי מה זה פריימר. אבל נכנסתי עם חברה, ודווקא היה שם מוכר נורא נחמד שעזר וייעץ, ובעיקרון לא התכוונתי לקנות כלום אבל אז נחתו עיניי על משהו שהזכיר לי כלי שחמט.
וכעת וידוי- בילדותי שיחקתי שחמט. יש 2 תמונות שלי בעיתונים קטנים ומקומיים, על זכייתי בתחרויות קטנות.
אני לא מדברת על זה, ואף אחד גם לא שואל. אני סופר דופר מגה חנונית, וזה בסדר.
אבל חשתי משיכה עזה לבדוק מה עומד מאחורי הדבר הזה. התברר שאלה מסקרות צבעוניות, ואפילו שלא התכוונתי לקנות כלום, קניתי אחת סגולה.
היא עלתה 115 ש"ח, המברשת ממש נוחה (לא סיליקון- אני שונאת מברשות סיליקון!), נמרחת בלי גושים ובלי להדביק את הריסים, עמידה ולא מתפוררת, והצבע כ"כ יפה! היא אומנם פחות מורגשת ממסקרה שחורה, אבל היא נראית ממש טוב, בעיקר כשלובשים משהו סגול שמדגיש את זה ;)

ניתן לקנות מוצרים של MAC גם דרך האתר, והם מגיעים עם שליח חינם עד הבית, בכל קניה (לפי האתר),
ולמי שיש לאומי קארד, מהרו להשיג 50 ש"ח מתנה * תמורת פינוק ;)
*עם הקוד אי אפשר לקנות באתר.

הלאה, סגול בקטנה:

יש לי בעיה קטנה עם אגירת סבונים, על כך בפוסט אחר, לפני כמה שנים הסופר פארם הוציאו סבון מנצנץ לוולנטיינס והוא היה ככ ככ טוב, אז קניתי גם את זה בתקווה, אבל הוא סתם סבון רגיל.
עם קצת נצנצים. לפחות מתאים בצבע לאביב ;)

ושמרתי את הטוב לסוף,
התאורה מעוותת את הצבע, ראו תמונה למטה.

לדעתי הדרך הכי קלה להוסיף צבע לכל יום בלי (יותר מידי) מאמץ היא לשים לק ;)
הוא תמיד שם, לא משנה מה אנחנו לובשות, אם אנחנו מתאפרות או לא, הוא מלווה אותנו בנאמנות ביום ובלילה ומזכיר לנו שהחיים יפים וצבעוניים ;)
אז הייתי בחיפושים אחר לק בצבע המתאים, ואז נכנסתי לי לסופר פארם (לקנות נייר טואלט ומשחת שיניים! באמת!)
וראיתי את הערכה הקטנה הזו של ESSIE עם שכבת בסיס, לק, וטופ קואוט. 
מזמן רציתי להתנסות בשני אלה, אבל הם די יקרים ובלי להכיר את המוצר לא ידעתי עד כמה שווה לי להשקיע בהם.
על הערכה לא היה מחיר, ונודע לי שמקבלים אותה בקנייה של 2 מוצרים של ESSIE, כשמחיר הערכה לבד הוא 100 (!) ש"ח.
אחרי התלבטות קצרה (של כשעה) בקשר לצבע, החלטתי ללכת על SPLASH OF GRENADINE, וקניתי 2, 
ואחד מהם ישתתף בהגרלה המתוכננת בקרוב בבלוג ;) - פרטים בסוף הפוסט.
יצא לי מתשלם מאוד, קניתי 5 לקים איכותיים (אני אףפעם לא מסיימת לק, אז מבחינתי אין הבדל בכמות, 15 מ"ל או 5, בשבילי זה לק) ב105 שקלים! :)

שמחה וטובת לב שמתי לי את הלק ביום שבת אביבי במיוחד, ומאוד מאוד אהבתי את התוצאה!

כמו שחברה אמרה לי, הוא מזכיר יוגורט תות ;)

  • נורא קל למריחה, פורמולה מעולה! 
  • אטום ואחיד אחרי 2 שכבות על ציפורניים ארוכות (!), לא מובן מאליו.
  • מבריק בלי שום טופ.
  • עמיד מאוד (היה עלי כמה ימים ארוכים עד שהחלטתי להוריד, בלי צ'יפים).
  • לדעתי צבע מושלם לאביב, ואני רואה את עצמי משתמשת בו המון בתקופה הקרובה  ;)


ועכשיו לחלק המרגש יותר ;)
אני מתכננת הגרלה אביבית וכייפית במיוחד, הדבר הראשון שאני אגריל יהיה כמובן הלק המעולה הזה של ESSIE,
ועוד כמה דברים אותם אחשוף כשהעמוד של הבלוג יגיע ל100 לייקים לפחות, שזה עוד לא ככ הרבה, אז תפיצו את הבשורה, תעקבו אחרי העמוד ותישארו מעודכנים ;)


שיהיה לכולם חג שמח ואביב צבעוני ופרחוני במיוחד ;)

So Long
:Ali: 


4 תגובות:

  1. היי אלי! אחלה פוסט! השבוע הזמנתי ערכה של ספורה ופנטון בגוון רדיאנט אורכיד, כך שעוד נשמע עליו... חג שמח! סתיו

    השבמחק
  2. משוגעת על הצבע הזה לאחרונה... חג שמח :)

    השבמחק