יום שלישי, 31 בדצמבר 2013

Green Delights


ברוכים הבאים :)
אחרי הרבה רצון (שנה), מלא תכנונים (חצי שנה), ואובססיה על עיצוב (3 חודשים), סוף סוף פתחתי את הבלוג!
למי שלא מכיר אותי, אני אלינה, סטודנטית להנדסת תוכנה, שוברת את השגרה הרצינית הזאת בקניות, ודברים חמודים ויפים שעושים שמח בלב :)

היום חוגגים את השנה האזרחית החדשה ("נוביי גוד"), העץ שלנו מקושט ומואר, ומתנות צבעוניות ומסתוריות שוכבות תחתיו. זאת אחת התקופות האהובות עלי בשנה, אז החלטתי לפתוח איתה את הפוסט הראשון, ולחלוק אתכם את ההתרגשות :)
וכדי להוסיף לחגיגיות החורפית, לאחרונה קיבלתי במתנה מחבר שלי מארז יפה עם מוצרים של חברת "סבון" בגוונים ירוקים וריחות חורפיים (קנה אותו מאחורי גבי בזמן שעשיתי מניקיור, KEEPER OR WHAT?).

את חברת סבון אני מכירה מזמן יחסית, אבל התחלתי לקנות שם רק לאחרונה.
החברה הוקמה בשנת 97 בת"א, והתרחבה היום ליותר מ140 סניפים בארץ ובעולם.
כשהייתי בניו יורק בקיץ עברנו ליד סניף חדש של "סבון", הביאו לי דוגמית ואמרו "טיס איז אה ניו ברנד, פרום ישראל!"
בהתרגשות עצומה אמרתי "OMG!! אי נואו! איימ פרום ישראל!". מזל שאני לא חוזרת לשם בקרוב, ומזל שיש סניף במרחק של חצי שעה נסיעה ממני.

פעם ראשונה שנכנסתי לחנות, הרגשתי כאילו חזרתי בזמן, לא סתם קוראים להם "סבון של פעם". הכל וינטג'י ביתי ומקסים, החנות מעוצבת בטוב טעם והאריזות של המוצרים מקסימות. כשאגדל, חדר האמבטיה שלי יראה בדיוק כמו החנות הזאת (בהכחשה שכבר גדלתי מזמן).
באוגוסט האחרון, בתור מתנת יום הולדת עצמית, עשיתי מועדון. המועדון עולה 35 ש"ח (לשנתיים), כשאר 30 מהם מקבלים חזרה בצורת נקודות.
על כל קניה צוברים 10%. לעיתים יש הנחות ומבצעים מיוחדים לחברי מועדון, וגם מקבלים מתנה ביום ההולדת :)
אז הוא לגמרי מחזיר את עצמו.
השנה המתנה הייתה מארז של קרם ידיים וקרם רגליים, 30 מ"ל כל אחד. הם לא נמכרים בנפרד בגודל הזה, רק כחלק ממארזים (לדוגמא, מארז של 3 קרמים עולה 60 שקלים) וקופסאות מוכנות. האריזה פשוט מדהימה, הרגשתי שקיבלתי ברכה אישית ליום ההולדת ;)






  
את האמת? אני לא מתחברת לשפורפרות המתכת האלה בכלל. אני נורא לא זהירה ותמיד נדקרת מהקצוות, ואיכשהו תמיד לוחצת עליהם ככה שהם דוקרים אותי. זה אומנם וינטג'י ויפה, אבל אחרי כמה שימושים זה גם כ"כ מקומט ששום זכר לאסתטיקה לא נשאר. 
עוד דבר שמפריע לי- אי אפשר למחזר אותם! אני נורא מקפידה למחזר כל דבר: זכוכית, נייר וקרטון, פלסטיק על סוגיו. הסתכלתי על הקרם הזה ודמיינתי את עצמי עומדת אבודה במרכז המיחזור העירוני זמן רב.
שאלתי את סבון אם הם מקבלים את השפורפרות הריקות למיחזור, ונמסר בתגובה שכרגע עם מקבלים רק זכוכית, אבל הם עובדים על זה, שזה טוב.
הקרמים באים גם בשפורפרת גדולה (50 מ"ל ב43 ש"ח)  ובצורת בקבוק עם משאבה, בכמות גדולה של 200 מ"ל (59 ש"ח). מה שנקרא, אריזה משפחתית ;)

בקשר לקרמים עצמם, קרם הידיים בריח לונדר-וניל-פצ'ולי הקלאסי מריח מעולה, תמיד מזכיר לי מסג', אבל הוא לא נספגר מהר מספיק לטעמי ואני נורא חסרת סבלנות כשזה נוגע לקרמים.
עם קרם הרגליים זו פחות בעיה כי אני פשוט שמה גרביים מעל (ללילה) והוא עושה עבודה טובה, אבל אני לא מתחברת לריח שלו. אני בעייתית, אני יודעת.
בכל מקרה היה נחמד לנסות אותם, כי כנראה שלא הייתי קונה אותם לבד בגלל האריזה.


לפני הטיסה שלי לפראג, קניתי לי מארז נסיעות חמוד במיוחד, וכיסוי לדרכון.
קיבלתי 30% הנחה על חודש יום ההולדת, שזה תמיד נחמד.
*התמונות מהפייסבוק של החברה, המארז שלי גמור והדרכון שלי מחכה בסבלנות באיזו מגירה נידחת לפעם הבאה שאוציא אותו, מה שכנראה לא יהיה בקרוב.
עמוד הפייסבוק של "סבון"

אני מודה, עיצוב קונה אותי כל פעם מחדש. יש לי מזל גדול שאהבתי את הריח.
המארז מכיל סבון שמן, שמפו וקונדישינר בגודל נסיעות (100 מ"ל כל אחד). הוא אומנם לא החליף את תיק הרחצה העמוס שלי, אבל הוא בהחלט תוספת נחמדה ומפנקת. סבון השמן מדהים, ושלא כשמו, הוא אינו שומני בכלל. הוא בריח Delicate Jasmine, ריח מעולה ומרענן. נשאר לאורך זמן, ולא הפסקתי להסניף את עצמי. סיימתי אותו בשבוע (ועוד חסכתי!).

לשמפו ולקונדישינר לא התחברתי ישר, ציפיתי לריח אחר, "שמפואי" ורגיל. אף פעם לא קניתי שמפו שלא בסופר פארם.
אבל אחרי הסתגלות קצרה הריח מאוד התחבב עלי, ריח של שמנים וצמחים ופרחים, והשמפו עושה את עבודתו נאמנה.
מחיר לגודל מלא ל250 מ"ל הוא 49 ש"ח, לשמפו או לקונדישינר.

*אני לא יודעת אם מארז הנסיעות נמכר עדיין כי לא מצאתי אותו באתר, ואני לא זוכרת בדיוק כמה הוא עלה, נראה לי משהו כמו 80 ש"ח, אבל אל תתפסו אותי בשקלים.


עמוד הפייסבוק של "סבון"
הכיסוי. שימו לב לעיצוב הרטרואי המקסים ופינות המתכת בצד. בפנים יש קטיפה חומה. מרגיש נורא יוקרתי, נקודת אור בכל התהליך הארוך והנורא של הצ'ק אין. ;)
הכיסוי שאני קניתי נפתח לצד ימין, כיאה לדרכון ישראלי, אבל אם התברכת בדרכון נוסף, יש גם גרסא בשבילו.
מחיר- 39 ש"ח.

ניתן את הכבוד למוצר הראשון של סבון שקניתי אי פעם, נר בריח "מים מסתוריים".
מישהי המליצה לי עליו בפייסבוק, ורק בגלל השם המפתה הלכתי והרחתי ואהבתי.


התמונה מהאתר של סבון, כי שלי כבר שרוף וגמור.

אני חושבת שהשם שנתנו לריח נכנס לתת מודע ויצר בו תמונה מסויימת, אבל אני לא מתלוננת.
ברגע שהרחתי אותו התמונה הראשונה שעלתה לי בראש היא מערה מאחורי מפל. Mysterious, isn't it?
שמרתי את הקופסא שבאה עם הנר, כמובן. היא מעוצבת ממש יפה, ויש עליה טקסט שמתאר את הריח המסתורי.
העיצוב של הנר ממש יפה לדעתי, זכוכית חלבית ועבה, מרגיש נורא איכותי ויוקרתי.
לקח חשוב שלמדתי על נרות בכוסות. כשמדליקים את הנר (במיוחד בפעם הראשונה), צריך להשאיר אותו בוער עד שכל שטח הנר הופך לנוזלי. אחרת השעווה לא תימס באופן שווה, ובפעמים הבאות שיבער יווצר עיגול באמצע, והרבה מהנר יתבזבז.
מאז נרות רבים נשרפו בחדרי, אבל הנר הזה הוא אחד האהובים עלי!
יש עוד מגוון ריחות כמובן. המחיר הוא 69 ש"ח.

נעבור למארז המקסים שקיבלתי :)




קופסא חורפית. תמיד היה לי משהו ליערות מושלגים, בעיקר מאז שראיתי נרניה בערך בגיל 15.
אגדות זה כבר לא לגילי, אבל ממלכות קסומות בשלג? לגמרי!
הקופסא בעיצוב סדרת המוצרים "קריסטל גלאם" שמרוב התרגשות על קבלת המתנה שכחתי להריח.
אין מה לעשות, אאלץ לחזור לשם...

ירוק וחורפי

מוצר ראשון, סבון שמן בגודל מלא, זהה להוא מהמארז המוקטן. יש לי בעיה עם גיוון, ברגע שאני מוצאת משהו שאני אוהבת, אני נצמדת אליו. אני מנסה לעבוד על זה, ואני אשבור את ההרגל הזה בקיץ (דחיינות מישהו?) כשיגיע הזמן להחליף את הניחוח החורפי.
הבקבוק ענק ומזכוכית, לכן אם הוא מחליק מהיד באמבטיה זה עלול להיגמר רע, מזל שניתן לרכוש משאבה (פשוטה ב3 שקלים, ו"יוקרתית" יותר ב9). כמו שכבר אמרתי, הסבון לא שומני ומומלץ. ואני לגמרי אנסה עוד ריחות. (נכון?)
מחיר- 68 ש"ח ל500 מ"ל.



"מבשם טקסטיל". אני אוהבת ריחות טובים. בכל מיני צורות. בשמים, מבשמים, שקיות, מפיצים, נרות, you name it
אין כמו ריח טוב.
המבשם הזה בריח "גרין ואלי", מושלם. אני לא יודעת אם זה בגלל שהסרט "ההוביט" יצא לאחרונה, אבל הריח הזה מזכיר לי את "כפר ההוביטים". מקום ירוק וקסום. הקטע עם התת מודע? גם כאן. ריח של דשא אחרי גשם, פשוט ריח ירוק. ריססתי כבר באוטו, על הוילון, בארון, על המיטה, וגם על העץ ששמנו בסלון. אני לא חושבת שזה תפס עליו, אבל ניסיתי.
הנוסחא לא פוגעת בבדים, והמחיר ל350 מ"ל - 64 ש"ח.

ואם כבר בדברים ירוקים וביסמין עסקינן, אסטה לרגע מהנושא ואמליץ לכן על תה חמים לימים קרירים.
תה הוא אחד הדברים האהובים עלי בעולם. אם תמשיכו לקרוא בבלוג, אתן תראו הרבה, הרבה תה.
בכל מקרה, תה ירוק יסמין הוא אחד התאים (תאים?) האהובים עלי. לאחרונה קניתי תה ירוק יסמין של חברה בשם "גרינפליד", בעיקר (כמובן) בגלל האריזה. אבל מעבר לכך התיונים עשויים מסוג של אריג בצורת פרמידה ולא נייר,
כך שהתיון לא סופג מים מיותרים והתה נחלט טוב יותר. תמיד כשאני קונה פרמידות אני מפחדת שכל הארומה של התה תצא ברגע שהאריזה נפתחת וזה ממש מבאס, אבל הופתעתי לטובה כשראיתי שכל תיון ארוז בנפרד באריזת ואקום. יאי!
התה מריח ממש טוב, אני תמיד מסניפה תיונים לפני שאני שמה אותם בכוס (זה נראה מוזר מאוד במקומות ציבוריים),
והתה ממש ממש טעים. :)
אני קניתי ב"טיב טעם", ב17-18 ש"ח.







  


והדברים האחרונים במתנה שקיבלתי היו ספוג במבוק וקופסא חמודה עם סבון קטן וריחני בצורת לב! 
הספוג עשוי מ60% כותנה ו40% במבוק. אני רואה מלא דברים מבמבוק בזמן האחרון, זה אקולוגי ובריא ומשמח :)
הספוג נורא רך ונעים, עוד לא יצא לי להשתמש בו אבל נראה שהוא יקציף כמו שצריך, ולא ישרוט את העור כמו ספוגי לופה רגילים (לאחרונה קניתי אחד ממש ממש שורט מGOLF! אאוץ'. למה שמישהו ייצר דבר כזה?! למה?!).
גם נראה לי שאפשר לזרוק אותו לכביסה ולהשתמש בו מלא מלא זמן.
הסבון הורוד מריח כמו משהו ממש מתוק, עד כדי כך שמתחשק לנגוס בו (ניסיתי, אל תעשו את זה, יש לו טעם של סבון רגיל. איך אני יודעת את זה? כי אכלתי גם סוכריה כזאת פעם בטעם סבון). הקופסא מתוקה וקשורה בסרט משלה, טאץ' חמוד למתנה מושקעת :)

באתר של "סבון" אפשר לראות את כל המוצרים והמחירים.
ויש גם עמוד פייסבוק כמובן.

אז כאן אסיים ואלך להכין שלל מאכלים לחגיגות היום בלילה, אאחל לכם שנה אזרחית טובה ומוצלחת, תגשימו את כל מטרותיכם, ואל תשכחו לקחת קצת זמן לעצמם, להירגע ולנשום, אולי לשתות תה או להסניף איזה תיון.

So Long
:Ali: 


ומי שבאמת נהנה הכי בתקופה הזאת, היא קושקה ;)


6 תגובות:

  1. הנר של מים מסתוריים הוא האהוב עליי ביותר.... התמכרתי קשות, מחכה למבצעים כי במחיר הגבוה אין סיכוי שאני קונה...

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח אני יודעת, את הממליצה מהפייסבוק! :)))
      כן, אני גם מחכה למשהו שווה, ויש לי עוד נקודות לנצל ;)

      מחק
  2. דארלינג, הרבה בהצלחה עם הבלוג הדנדש. בטוחה שעם הזמן ועם נקודת המבט שלך, הוא יהיה מוצלח ומיוחד בנוף הבלוגים.

    השבמחק
    תשובות
    1. סוריי על הדיילי המטורף! אני חייבת לעבוד על הקטע של לענות לתגובות ^^
      מלא מלא תודה! כייף לשמוע דברים כאלה :))
      3>

      מחק
  3. למה אני תמיד אחרונה לגלות?
    תתחדשי על הבלוג ושיהיה הרבה בהצלחה!
    אני מתה מתה מתה על סבון וכל מוצרי בישום הבית שלנו הם משם.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם סליחה על הדיילי!
      חחח וכנראה לא פרסמתי מספיק ;)
      תודה רבה רבה!

      כן, מתישהו גם לי יהיו בבית מיליוני מוצרים שלהם!

      מחק